

Bayram’ı, Kurban Bayramı’nın ilk günü arabanın tekerlediğinde büyük kedilerden kaçarken buldum.
Annesinden erken ayrıldığı için bağışıklığı biraz hassas bir bebiş. Ben veteriner kliniğinde onu tedavi ettirdim ama İlk zamanlarda yediği mama ona ağır geldiği için kısa süreli bir sağlık sorunu yaşadı. Ancak veteriner kontrolünde gerekli tedavileri alarak toparlandı ve sağlığına kavuştu. Şu an keyfi fazlasıyla yerinde, çok hareketli, çok oyuncu ve çok sevgi dolu bir minik.
İnsanlarla vakit geçirmeyi sevdiği gibi tek başına da oyuncaklarla çok güzel oynuyor. Özellikle göbeğini kaşıtılmasına bayılıyor ve sevildiğinde mırıl mırıl keyif yapıyor.
Hem oyun arkadaşı olacak kadar enerjik hem de gelip yanınıza kıvrılacak kadar sevecen bir yavruş.
Evde kedi varsa eğer kedilerle de çok uyum sağlayabileceğini düşünüyorum.
Kısaca çook oyuncu ve bir o kadar da evcimen bir yavru.
Ankara ve çevresindeki benzer patiler:







